Geoblog.pl    verte    Podróże    Argentyna/Chile 2009    Wracamy do Chile z nadzieja, ze bedzie troche cieplej.. i co.. i nic :(

Wracamy do Chile z nadzieja, ze bedzie troche cieplej.. i co.. i nic :(

Chile
Chile, Pucón

Po calodziennej jezdzie wyladowalysmy w Puconie o mniej wiecej 23. Na dworcu zwinela nas pani z casa mario (casamario2008@hotmail.com), ktora za sensowna (5000 Pesos jak dotad najatnsza w CHile) udostepnia wszystko lacznei z internetem i kuchnia. Planujemy jutro wchodzic na wulkan ale jak narazie leje w najplepsze wiec zobaczymy jak bedzie. Uciekam spac - pa
No i wielkie buuuu !! Glupia pogoda !! Nie da sie wejsc na wulkan. Ogolnie komentarz z calego pobytu od wszystkich ludzi tutaj jest taki, ze pogoda sie zmienia nienaturalnie - teraz panuje pogoda bardziej zblizona do zimy. Szkoda duza szkoda, bo nigdy jeszcze nie widzialam wulkanu - no coz trzeba miec cos niespelnionego, zeby moc tu wrocic. Dla mnie to bedzie Valirica i Ushuaia - trudno.
Wieczorem (17/11) jedziemy do Valparaizo zeby sie troche posmazyc na plazy.
Po poludniu wbralysmy sie jeszcze na przejazdzke konna w teren zakonczona zejsciem do 80metrowego wodospadu - piekne tylko dlaczego do jasnej cholery jest caly czas tak zimno??

PS. Villarrica to wulkan o wysokosci 2847m i rozwarciu krateru 4km - to musi robic niezle wrazenie.

Ola Niesler
Ola Niesler - 2009-11-17 17:52
Asiula, normalnie mnie zatyka :-) ja tu w milczeniu.. ale czytam..tak jak Edi...regularnie ;-))) prezentujesz się w podróży po prostu bosko... Bliskie mi to Twoje zachwycanie się podróżowym spotykaniem, wymianą z ludźmi, rozmowami o różnicach, byciem ze sobą i ruszaniem dalej. Taki z Ciebie obywatel świata :-) ..wolność...
Ale brakowało mi Ciebie w Karkonoszach!
Abrazo!

edi
edi - 2009-11-18 01:32
Asia, nadrobiłam zaleglosci i przeczytałam wszystkie Twoje podróznicze blogi i za Olą powtórzę, że mnie zatyka cały czas. Wrazenia takie , to ja miała ostatnio,jak czytałam relacje w "Poznaj Swiat" i w "Kontynentach" , będąc dziewczęciem i zanim "National Geographic" pojawił się w każdym kiosku.

Ach ten deszcz potrafi wszystko zalac, nawet widok na wulkan. Ten wulkan to sobie zobaczysz nastepną razą :-)
Wracaj szybko ,bo nie tylko Katowiczaki za Tobą tęsknią:-)

pavulon
pavulon - 2009-11-18 12:40
Wracaj wracaj
Irek na zajęcia przez Ciebie nie chodzi :P

ps. mieliśmy we Wrocku przepiękny weekend ;)

Marta
Marta - 2009-11-18 13:09
Potwierdzam, że czytamy, rodzice tez. Napiszemy wiecej na maila, teraz jestesmy zajeci bo trwa przeprowadzka...
I uważaj tam na ich lokalne mikroby bo to nie wiadomo czy u nas takie leczą. Stosuj infection prevention :)